4 Eylül 2012

DIY: Gösterişsiz PC'nizi nasıl Mac'e çevirirsiniz?

Evet arkadaşlar, bu günkü yazımda çoğunlukla Microsoft işletim sistemli dizüstü bilgisayarımızı nasıl gösterişli Apple ürününe çevirebileceğimizi anlatıcağım.

İlk olarak ihtiyacımız olan şey herhangi bir marka dizüstü bilgisayar.
Ben Asus marka kullandım:
                                           

İkinci olarak post-it dediğimiz yapışkanlı kağıt ve herhangi bir kalem.
Çizimi kolaylaştırdığı için ben bu ince marker'lardan tercih ettim.   


Malzemeleri tamamlayınca post-it'imize Apple logosu çiziyoruz, ve dizüstü bilgisayarımızın kapağının arkasına uygun bir biçimde yapıştırıyoruz.

Eveeet! Mac'imiz hazır! Güle güle kullanın




        Bir sonraki DIY çalışmasında görüşmek üzere öpüyorum!



                    

Hiç yorum yok: