27 Eylül 2012

Çok uzun zamandır yazamadığım için sırf YAZMAK İÇİN bir post atıyorum arkadaşlar. Diyetteyim, kurabiyeler ve nutellalar diyetime eşlik ediyör.Aynı zamanda KLİMALI ORTAMDA çalışıyorum
Ona göre yaani. 
Klimayı bu fotodan net görebilirsiniz:




Yazmış oldum işte.
Öberim.


11 Eylül 2012

Selam sevgililerim,

 eğer biriyle mesaj geçmişiniz böyle ise ya o kişiyle beraber yaşıyorsunuzdur ya da beraber çalışıyorsunuzdur.


Söyliiceklerim bu kadar, öpüyorum!

7 Eylül 2012

Kendimce hava atıyorum.


SELAM BEN FUTBOLDAN ANLAYAN KIZ



Asla vazgeçmeyecek..





  Sevgili Ali Yeşiltaş,
 ne yalan söyliyim
 seni  seviyorum bi yandan.









   Öncelikle şunu söyleyeyim birileri benimle dalga geçmiyo, eminim. Çünkü mesajlar dışında açık açık arayıp "abi ben Yılmaz değilim gözünü seveyim bırak şu sevdayı" dedim. Yine mesaj attı, yine mesaj attı. Özellikle tarihlere dikkat etmenizi rica ediyorum. 

Biterken notu: RHCP I'm with you çalıyodu, sonuç olarak yarınki konserde yanımda sevgilim olsun isterdim ondan duygusalım aslında ama olmuyor, olmuyor. 
                                                      Öpüyorum bebiklerim.

4 Eylül 2012

DIY: Gösterişsiz PC'nizi nasıl Mac'e çevirirsiniz?

Evet arkadaşlar, bu günkü yazımda çoğunlukla Microsoft işletim sistemli dizüstü bilgisayarımızı nasıl gösterişli Apple ürününe çevirebileceğimizi anlatıcağım.

İlk olarak ihtiyacımız olan şey herhangi bir marka dizüstü bilgisayar.
Ben Asus marka kullandım:
                                           

İkinci olarak post-it dediğimiz yapışkanlı kağıt ve herhangi bir kalem.
Çizimi kolaylaştırdığı için ben bu ince marker'lardan tercih ettim.   


Malzemeleri tamamlayınca post-it'imize Apple logosu çiziyoruz, ve dizüstü bilgisayarımızın kapağının arkasına uygun bir biçimde yapıştırıyoruz.

Eveeet! Mac'imiz hazır! Güle güle kullanın




        Bir sonraki DIY çalışmasında görüşmek üzere öpüyorum!



                    

2 Eylül 2012